Hasar İşlemleri | Ege Servis

Hasar İşlemleri

Aracınız için servis ihtiyacı oluştuğunda size nasıl yardımcı olabiliriz?

Mekanik onarım ve bakım kapsamındaki talepleriniz için aşağıdaki telefon numaralarından bize ulaşarak randevunuzu alabilirsiniz.
Acil Servis / Yol Yardım gerektiren durumlarda, 7 gün 24 saat 444 22 99 Yol Yardım Hattı'ndan Acil Servis Teknisyenimiz ile görüşerek destek alabilirsiniz.
Kaporta/Boya hasar onarımı gerektiren
durumlarda, randevu almanıza gerek olmadan, doğrudan servisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Hasar İşlemleri | Ege Servis
Ege Servis’ e geldiğinizde, aracınızın ihtiyaçları ve sizin ilave istekleriniz ilgili servis danışmanımızla birlikte belirlenir.
Hasar İşlemleri
Servis danışmanımız tarafından yapılan tespit sonucunda, aracınız için gerekli işlemler,öngörülen bütçe ve aracınızın tahmini teslim zamanı
belirlenerek tarafınıza açıklanır.
Hasar İşlemleri
Aracınızın onarımı sırasında tespit edilebilecek ilave işlemler konusunda size bilgi verilerek, onayınız istenir.
Hasar İşlemleri
Servis sürecinde aracınıza uygulanan tüm işlemler, üretici firma standartlarında olup, bu standartlar her yıl düzenli olarak üretici tarafından denetlenir.
Hasar İşlemleri
İşlemleri tamamlanmış olan aracınız, kalite kontrolü ve yol testi yapıldıktan sonra, temiz bir şekilde size teslim edilir.